지역센타회원 | активтер мен пассивтер арасындағы айырмашылық - актив және пассив мыса…
아이디
패스워드
회사명
담당자번호
업태
종류
주소
전화번호
휴대폰
FAX
홈페이지 주소
активтер мен пассивтер арасындағы айырмашылық - актив және пассив мысалдар [Подробнее...]
кәсіпкерлікті дамыту бағдарламасы - ұлттық жоба бағдарламасы [Подробнее...]
алаш қайраткерлерінің еңбектері - алаш қайраткерлері туралы [Подробнее...]
дастарханнан дәм кетпесін - дастарханын мол болсын текст [Подробнее...]
16 сүре 16 аят - нахл сүресі транскрипция [Подробнее...]
ағылшын тілінде арман кітабын жазыңыз [Подробнее...]
Алаш зиялыларының қоғамдық-саяси қызметі тарихын зерттеуде 1920–1930 жж. 1990 жылдарының аяғына қарай Алаш зиялылары туралы әртүрлі зерттеулер, мақалалар шыға. Алаш қайраткерлерінің «Қазақ» кейінірек «Сарыарқа» газеттерін жарыққа шығаруы қозғалыстың бұқаралық сипатқа ие болуына өлшеусіз үлес қосты. 6) Қозғалыстың мәдени-рухани сипаты. Алашордашылар бұл атауды еске алғанда ел бостандығымен тәуелсіздік үшін күрескен алаш қайраткерлері түседі. Яғни Әлихан Бөкейханов, Ахмет. Тақырыбы: Алаш қайраткерлері және қазіргі тіл мәселесі. Қазақ халқының тарихында Алаш қайраткерлерінің алар орны ерекше. Олар өз ұлтының.Бата, тілек ақ дастархан басында, түрлі тойларда, жақсылықтарда айтылады. Бүгінде сіздерге тәрбиелік мәні жоғары халқмыздың асыл қазынасының бірі бата туралы мәлімет беріп, үздік баталар. Ас қайыру, дастархан басында айтылатын баталар жинағы. Дастарханнан дәм кетпесін, Көңіліңнен сән кетпесін. Ұрпақ, ұлыс аман болып, Өміріңнен мән кетпесін. Сұрасаң бата берейін, Үстем болсын мерейің. Ықыласпен қол жайсаң, Ақ тілекті төгейін. Дастарханнан дəм кетпесін, Көңіліңнен сəн кетпесін. Ұрпақ, ұлыс аман болып, Өміріңнен мəн кетпесін. Сұрасаң бата берейін, Үстем болсын мерейің. Ықыласпен қол жайсаң, Ақ тілекті төгейін.
продажа квартир на ивушке усть-каменогорск
жайлауында жүрген жігіт бағып қой авторы
.
==============================================================
~~~~~ тілдік құралдардың коннотациялық мағыналары ~~~~~
==============================================================
.




