지역센타회원 | тау жыныстарының қасиеттері - минералдардың қасиеттері
아이디
패스워드
회사명
담당자번호
업태
종류
주소
전화번호
휴대폰
FAX
홈페이지 주소
тау жыныстарының қасиеттері - минералдардың қасиеттері [Подробнее...]
Работа по теме: 1-67. Глава: 2.1. Жыныс құрайтын минералдарының қасиеттерін. ВУЗ: ЕНУ. Сабақтың тақырыбы. Тау жыныстары мен минералдардың қасиеттері. Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сəйкес) 8.3.1.7. Тау жыныстары мен минералдардың қасиеттерін. Тау жыныстарының пайда болуы Тау жынысының пайда болуы бойынша (генезисі) төмендегі үш үлкен топқа бөлінеді: магматикалық, метаморфикалық және шөгінді. Метаморфиялық жыныстардың қасиеттері; Жартас түрлері; Жердегі барлық тау жыныстарын үш типке жіктеуге болады. Тау жыныстарының әр түрі әр түрлі жолмен жасалған және ерекше белгілері бар. Тау жыныстары мен минералдардың айырмашылығы не? химиялық құрамы мен өзіне тән физикалық қасиеттері Шөгінді тау жыныстарының қасиеттері қандай? Метаморфтық тау жыныстары. Минералдардың барлығы «мономинералды» және «полиминералды» болып екіге бөлінеді. Мономинералды дегеніміз — тек бір ғана химиялық қосылыстан (мысалы, кварц. Тау жыныстары мен минералдардың қасиеттері. Тау жыныстарының жасын анықтау тақырыбында 8 сыныптың Литосфера тарауы бойынша жазылған қысқа мерзімді жоспар. Магматикалық тау жыныстарының қасиеттері олардың сууына, температура мен қысымына және магманың құрамы мен қатаю жылдамдығына байланысты. Магматикалық жыныстарды топқа бөлгенде олардың химиялық пен минералдық құрамдарының маңызы үлкен. Магманың құрамында 80-85% SiO2 бар. Осы SiO2 құрамы бойынша магматикалық жыныстар төрт топқа бөлінеді. Карбонаттар класының минералдары басқалардан қандай қасиеттері бойынша ерекшеленеді: Эффузивті магмалық тау жыныстары ненің нәтижесінде пайда болады. Тау жыныстарының қалыптасуы» Тау жыныстарының қасиеттерін анықтау үшін оқушыларға бірнеше тау жыныстары бар коллекция көрсетуге болады. Магматикалық тау жыныстарының қасиеттері олардың сууына, температура мен қысымына және магманың құрамы мен қатаю жылдамдығына байланысты. Магматикалық жыныстарды топқа бөлгенде олардың химиялық пен минералдық құрамдарының маңызы үлкен. Магманың құрамында 80-85% SiO2 бар. Осы SiO2 құрамы бойынша магматикалық жыныстар төрт топқа бөлінеді. Тау жыныстары және минералдардың жіктелуі туралы білім негіздерін қалыптастыру. 2.Оқушы бойында өз бетімен білім алу, өзін – өзі реттеу дағдыларын дамыту. 3.Оқушыларды өз бетімен ғылыми ой қорытындыларын жасай білуге жетелеу. Күтілетін нәтиже: 1. Тау жыныстары, минералдар, олардың түрлері, түзілу жағдайы туралы біледі. 2. Ізденімпаздығы артады. 3. Тау жыныстары мен минералдардың қасиеттері; Тау жыныстары мен минералдарды анықтау тәсілдері; Тау жыныстарының қасиеттері. Тау жыныстары — жер қабығында бірнеше тектен қосылған минералдық тау жыныстары, минералдардың немесе органикалық заттың қатқан немесе қатпаған жиынтығы. Тау жыныстары шығу тегіне қарай мынадай үш үлкен топқа. Надирова Гулсим- "Uzdik pedagog 2022" байқауының жеңімпазы.
ремонт микроволновки в алматы, ремонт микроволновки талдыкорган it журналы на английском соғыс бес тәулікке созылды шайқас мейлінше, атлах шайқасынан кейін не болды фактор поезд 666, опасные грузы жд классы бөліп шығару барлық тірі ағзаларға тән қасиет, бөліп шығарудың маңызы мәлімет
қазақ тілін ана тілі ретінде оқыту әдістемесі - ана тілін оқыту әдістемесі [Читать далее...]
Педагогикамен байланысы.Жалпы тұрғыда педагогика жас ұрпақтарға білім, тәрбиеберудің мәні, мақсаты, мазмұны, әдістері, құралдары мен ұйымдастыру түрлері туралы ғылым ретінде сипатталады. Дидактика – педагогиканың маңызды бір бөлігі – оқытудың жалпы теориясы ретінде қазақ тілі әдістемесінің негізі болып табылады. Дидактика – грек тілінің didaktikos өсиет деген мағынадағы сөзі бойынша жаалған термин. Сондықтан бұл сөз білім еру мен оқыту теориясы деген мағынаны аңғартады. Мектепте қазақ тілін оқыту барысында ұрпақ тәрбиелеу.
Қазақ тілін ана тілі ретінде оқыту әдістемесі, ана тілін оқыту әдістемесі
Айтылған жайлар негізінде қазақ тілін оқыту әдістемесінің мынадай бірнеше міндеттерін атауға болады: а) қазақ тілін ана тілі ретінде оқытудың мақсаттары мен міндеттерін анықтау; ә. Образовательный портал Мегамозг. Тесты и образовательные материалы для школьников, учителей и студентов. М.С.Лапатухинның еңбегі орыс мектептерінде қазақ тілін оқыту әдістемесінің тұңғыш үлгісі. Басқа ұлт өкілдеріне арналып жазылған алғашқы оқулықтың авторы, оқу-ағарту, тіл мен әдебиет, білім салаларында құнарлы еңбек еткен талантты әдіскерлердің бірі – Телжан Шонанов. Т.Шонанов – қазақ тілін оқыту әдістемесінде тіл білімін зерттеуші ғалым, әдіскер, тарихшы, аудармашы, педагог ретінде көрнекті орынға ие. Оның жазған кітаптары мен оқулықтары, әр салада жазылған 100-ден астам ғылыми еңбектерінде мектептегі білім жүйесі, әдістеме, тіл мәселелері қаралады. Сондықтан рота мектепте қазақ тілі пәні бойынша білім мазмұны мен оны оқыту әдістемесіне аса зор көңіл бөлінеді. Қазақ тілін оқытудың бірнеше бағыттыры бар: а) ана тілі ретінде оқыту; ә) екінші тіл ретінде оқыту; б) шет тілі ретінде оқыту. Бұлардың әрқайсысының өзіне тән мазмұны, әдістемесі, құралдары болады. К.Аханов [2], Қ. М.С.Лапатухинның еңбегі орыс мектептерінде қазақ тілін оқыту әдістемесінің тұңғыш үлгісі. Басқа ұлт өкілдеріне арналып жазылған алғашқы оқулықтың авторы, оқу-ағарту, тіл мен әдебиет, білім салаларында құнарлы еңбек еткен талантты әдіскерлердің бірі – Телжан Шонанов. Т.Шонанов – қазақ тілін оқыту әдістемесінде тіл білімін зерттеуші ғалым, әдіскер, тарихшы, аудармашы, педагог ретінде көрнекті орынға ие. Оның жазған кітаптары мен оқулықтары, әр салада жазылған 100-ден астам ғылыми еңбектерінде мектептегі білім жүйесі, әдістеме, тіл мәселелері қаралады. Қазақ тілін оқыту әдістемесі және оның зерттеу нысаны оқытудың жалпы теориясы ретінде қазақ тілі әдістемесінің негізі болып табылады. ана тілін оқытуға ұсынылған жаңа әдіс-тәсілдер. Оқушылардың танымдық қабілеттерін дамыту: ана тіліне деген қызығушылықты арттыру; оқушылардың байқағыштық, елес-болжамдық, ес, ойлау, сөйлеу қабілеттерінің дамуына жол ашу; оқушылардың тілдік проблеманы өздері шеше алатындай дәрежеде үйрету; тіл фактілеріне, құбылыстарына жан-жақты, жинақты түрде қарау қабілетін, өз бетімен тіл фактілерін талдау. Мақалада қарастырылатын мәселелер. Қазақ тілін оқытудың ба ғыттары, қазақ тілі пәні және оны оқытушы тұлғасы. Қазақ тілін оқы ту әдістемесінің пәні, оқыту үдерісі. Образовательный портал Мегамозг. Тесты и образовательные материалы для школьников, учителей и студентов.poco x3 gt чехол купить, poco x3 pro, чехол алиэкспресс в каком случае студент лишается стипендии в казахстане, график выплаты стипендии казахстан 1757 жылы не болды, абылай хан руының шежіресі власов эпидемиология скачать, поперечное исследование пример метеостанция усть-каменогорск, прогноз погоды усть-каменогорск қара кесек түн скачать, қаракесек түн мен ай скачать два иностранных языка иняз, два иностранных языка кем работать оттекті кезең, энергетикалық алмасудың дайындық кезеңінде жүретін үдерістер
алпамыс батыр жыры текст скачать
лето на казахском
театр өмір айнасы эссе
тотығу тотықсыздану реакцияларын электрондық баланс әдісімен теңестіру
samsung s22 ultra цена
.
==============================================================
~~~~~ қар қызы электронды кітап ~~~~~
==============================================================
.